ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

kalas

Publicerad 2012-05-02 22:22:19 i Allmänt

HEEJ! förra inlägget var det inte jag som skrev! det var ngn i skolan som hade min mobil. Iallafall så hade jag inte tid att blogga igår ! jag och tessan solade och hade de mys halva dagen igår och sen drog vi in till svanen och kolla närmitt lag spelade match, vi van med 2-0 :D efter det kollade vi på killarnas match dem förlora med 3-0 trorjag :( ! IDAG: var det skola (skönt) och efter så hade jag lite kalas med mina kusiner :) ! kommer inte kunna sova inatt.. för kan aldrig sova när jag fyller år dagen efter :/ men ska försöka så gonatt!<3
lite bilder från stenungsund..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela