ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Loppet..

Publicerad 2012-08-26 12:47:07 i Allmänt

HEEJ ! igår va jag ju på sånt där lopp i stenungsund med mitt fotbolls lag ! hehe jag fick som in i helvetes ont i magen så jag kunde inte springa :( !!!!! Det var ingen i mitt lag som kom 1a det var ngn kille som gjorde det ! efteråt käka vi på resturang och efter det så åkte jag hem packa hämta upp alma och så åkte vi till Jenny där resten av laget var! Vi gjorde massa kul där , åkte badring bakom båten, hade olika tävlingar, och SKRATTA en massa !!! senare mot kvällen blev jag nere över en sak så  ville bara gå och lägga mig ! Vi sov i 2 olika tält i ena sov Jag, alma , jenny , ebba , emelia, lollo och bella och resten sov i andra. Dom vuxna sov inne så man kunde ligga o tjaffsa hur länge som hällst (: ännu senare när folk börjat somna så börjar viktor att ringa -.- ! inte snällt ! men jag fick ingen sömn ändå för det var så JÄKLA kallt även fasst jag låg o klängde på alma ! + att det känndes som om det skulle komma någon yxmördare och döda mig.. ! 
IDAG åkte vi rätt tidigt hem så nu tar jag d bara lugnt <3 
idag ska jag sova, sova bort ALLA kännslor jag inte vill käna just nu ALLT går ju bara fel FAN ! '

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela