ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Nej !

Publicerad 2012-09-23 22:41:51 i

Nej ! Det funkar inte.. Jag har varken humöret eller tiden nu för att blogga.. Har vart sjukt deppig nu på sissta tiden och kommer nog vara de en bit framöver oxå.. ! Och jag har verkligen inget ork att sitta o mobilblogga.. Det är så sjukt irriterande att skriva på iphonen , blir bara fel . Så det passar nog rätt bra med en bloggpaus nu ! Vet inte hur länge men om jag har tid o lusst så kanske jag slänger in något smått.. Annars så börjar jag när vi får MacBook arna av skolan :) det är mycket bättre med dator! Min dator har gjort sitt och startar inte längre -.-
Nu ska jag sova så harebra <3 :*

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela