ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

igår!

Publicerad 2012-05-26 10:18:26 i Allmänt

heejsan! igår blev det inte riktigt tid eller lust för att blogga även om jag var uttråkad hela kvällen ! iallafall igår efter skolan drog jag hem käka en isglass för att det var så varmt och kolla lite på tv, sen gick jag ut och gick ner till stranden där var wille oc eliz och spela fotboll så var med dom (: ! sedan gick vi runt o runt o runt och till sisst satt vi på bryggan med alma bella ali och några andra.. och pratade,försökte putta ner varandra ii vattnet -.- och myste ^^ . När jag kom hem var klockan kanske halv sju , då skulle jag och mamma gå till afären men vi fick vänta på att Anja skulle komma först. När vi kom hem ifrån afären satt jag och prata med mamma och anja i cirka 1 timma tills jag gick ner i rummet och kolla på MASSA filmer ! men nu ska jag kolla på en film jag känner mig tvungen att se och efter det ska jag ut och sola trorjag! ha de bra!<3 haha gammal bild.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela