ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

HAHA

Publicerad 2012-05-24 23:12:30 i Allmänt

Heej! Skolan var ok var ganska grinig och sur för lite saker men men.. Efter skolan drog Bella o Alma hem till mig så käka vi och drog ner till stranden för att bada, vi ville inte bada när några var där så vi stog o vänta i typ 1 timma och då gick dem ! Efter en liten stund igen kom det MASSA som man kände (: ! Grymt sur på Oscar som tog ett pringles rör och kasta vatten på mig -.- . Det roligaste var la när en 16 åring ber Elsa att hon ska fråga mig om han fick bli tsm med mig HAHA !!

Nu ska jag bara ligga i min säng och tänka på världens underbaraste tills jag somnar ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela