ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

blää

Publicerad 2012-05-23 21:45:36 i Allmänt

Hej ! väldigt länge sen jag bloggar från datorn! skriver samma gamla särja varge dag ungefär men aja, skolan var sådär ledsen ont i magen svartsjuk och för varmt! på träslöjden stack jag o alma lite tidigare för att springa hem slänga ner badkläder o lite sånt sen sprang vi upp till skolan igen och vänta på bussen med tessan och sen kom lukas (:! imeji att jag och alma inte hade ngt busskort så var vi tvungna att fjäska med busschauffören men jag våga inte så fickt tessans busskort givk på o satte mig längst bak brevid likas tills dom kom :) sen drog vi hem till tessan o käka o bada i hennes pool, Och efter en timma typ gick vi hem till jesper o va med han oliwer henke o simon, vi spela lite fotboll , mitt lag ÄGDE! haha. aja inte mkt mer o bäretta nu ska jag dejta duchen <3 gammal bild för har inte fört över..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela