ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

2012-05-21

Publicerad 2012-05-21 21:58:36 i Allmänt

Helluu, kommer inte på några vettiga rubriker längre.. Iallafall i skolan så var vi ute ganska mycket för vädret e ju helt amazing! Men ah helt ok dag i skolan blev lite deppig över lite saker. Efter skolan drog jag o Tessan hem till Alma och så käka vi tog på oss badkläder eller bh och bikini trosor och så gick vi ner till stranden o pressa lite, Alma och Tessan bada men jag banga!

Imorgon är det stadiebytardag så ska vara med den nya klassen och så (:
Men nu ska jag leta upp någon super salva till mina ben för jag har varit osmart o gjort en sak.. Och sedan dejta kudden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela