ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Såg en fallande stjärna!

Publicerad 2012-03-01 22:09:14 i Allmänt

Heej! somsagt förut lagade jag lassange för första gången i mitt liv första och sissta gången säger jag bara! allt blev misslyckat och efter idag fattar jag värkligen att jag inte kan laga mat! Sen efter jag käkat tog jag en lång och varm duch o sjöng allt va jag kunde! haha.. annars har jag typ bara chattat med lukas och spelat sims. Klockan 20:00 kolla jag på once upon a time med mamma och i reklamen såg jag för första gången i mitt liv en FALLANDE STJÄRNA ! såg nått som glittra i fönstret så kolla jag ut och där var den ( i några sekunder ) Passade på att önska mig något, hoppas det slår in bara!!! :D Sen kollade vi på revenge o nu sitter jag här med datorn i sängen och ska fortsätta på sims så harebra alla fina människor här i världen!.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela