ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

pappa..

Publicerad 2012-03-17 15:39:55 i Allmänt

HEj! imorse så vaknade jag av att mamma ropa o sa att vi skulle åka om en timma -.- ! som vanligt hade jag fullständigt glömt av vart vi skulle . Mamma, Johan, Rasmus och Max skulle till mormor men jag ville inte följa med så då vara jag tvungen att åka till pappa.. de e inte så att jag inte vill de! jag tycker bara att de e så jobbigt att åka bil så länge o sen bara vara där i en natt.. men måste man så måste man! skönt att träffa bonus syskonen o mamman :) pappa har inte kommit hem än för han jobbar helg :/ ! aja han kommer nog snart. Nu ska jag äta sockerkaka som Theres och Lucas har lagat :)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela