ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

orkar inte..

Publicerad 2012-03-19 17:27:33 i Allmänt

heej!, första skoldan efter klassresan -.- as trött! först hade vi " religion " som jag inte kan ett piss om! sen matte och så får man reda på idag att det är nationella proven i matte imån!?!?! jag har inte lyssnat någonting på matten för att saker har inte varit på topp nu i slutet.. ah men känns som om man kommer få gå om hela 6an för man har inte lärt sig NÅTT! sen på elevens val hade vi fotbollsturnering, som e extremt jobbigt för killarna kollar på -.- man vågar INGENTING när dom kollar!. ah efter så börja jag och alma att bråka om en sak.. eller flera.. . Imeji att jag inte äter varken " rätt " elr ordenkligt så funkar ingenting hjärnan kollappsar och kroppen bryter ihop.
nu ska jag fixa lite saker bye..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela