ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Nationella prov..

Publicerad 2012-03-20 20:26:24 i Allmänt

Heej! somsagt hella morgonen har vi haft nationella prov i matte.. , blev ganska chockad över att de faktiskt inte var så svårt! fick säkert fel på mer än hälften men det blev aldrig stressigt eller jobbigt :) . Andra provet jag gjorde hade jag ALLDELLES för brottom så min lärare kom tbx med provet och bad mig tänka om på ganska mkt.. haha men det gick bra sedan! Har varit en ganska bra dag sol men blåst! Efter skolan hängde jag och alma med bells hem till hennes mamma, vi tog lite skumma kort.. och så! När vi skulle hem så blev almas mamma ganska arg över att vi ringde så sent. Iallafall nu ligger jag i min säng med datorn och väntar på att någon rolig ska logga in! ska nog ducha snart endå men man kan la ändå hoppas!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela