ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

MINA vänner

Publicerad 2012-03-19 22:43:04 i Allmänt

ISABELLA- Du var taskig mot mig i 3an. Sedan i 4an började vi umgås strax upptäckte vi att vi hade uppfattat varandra helt fel, Vi började skapa minnen tillsammans minnen som ja.. är oförglömliga! vi hade det sjukt roligt med varandra. Men sedan brast det vi blev ovänner snabbt, kallade varandra för saker men efter ett tag hittade vi varandra igen och den här gången hållde det väldigt länge ! men alla vänner bråkar så e det bara. vårat dummaste bråk var nog ganska nyss, Kan inte fatta att vi blev ovänner över en skridsko?! Det viktigaste är att allt dedär e löst nu och snart kommer vi att skaffa nya minnen tillsammans! vill bara berätta för dej hur mycket jag uppskattar att du har funnits för mig igenom åren! du har hjälpt mig när jag varit nere och fått mig på nya fötter! och du kan alltid vända dig till mig om du har problem ! vill finnas för dej som du funnits för mig! Du är en helt unik menniska som är omtänksam och vacker, Du vågar sticka ut ur mängden och köra din egen stil villket e grymt ballt och modigt! du säger rent ut vad du tycker om ALLA  som ibland kan gå lite i överstyr.. ! men det är din personlighet och du ska inte ändra den för någon ! var ditt härliga vanliga du! du är perfekt precis som du är och om nån försöker ändra på de så får dom med mig och göra ! vill bara säga att jag älskar dig och hoppas att våra minnen kommer att utväcklas ännu mera!<3 
THERESE- Vi såg varandra då och då i skolan tills det sa vipps så började vi umgås!, strax kallade vi varandra för bästisar och hade det jätte kul! vi har oxå sjukt många minnen tillsammans som jag inte skulle ändra på för en miljon kronor ! vi har inte bråkat så " allvarliga " bråk, villket är skönt! Kommer ihåg första gången jag var hemma hos dig och vi gick in i ditt rum och satte på oss toffsar och började ta kort, vi var så små<3 Nu sminkar vi oss galet och tar kort istället. Jag vet att jag alltid kan vända mig till dig om det är något! du ger mig råd och vill mit bästa! villket jag uppskattar otroligt mycket!, och vill säga att jag kommer alltid finnas för dej med! som du brukar såga " jag är bara ett telefonsamtal bort " , du vet att du kan komma till mig om det är nogot det stannar hos oss om du inte vill att nån annan ska veta! Du tänker så mycket på andra att du ibland stänger in dina egna problem, villket är jätte gulligt men du måste tänka på att stampa ner foten och berätta vad som trycker ner dej! du förtjänar att ha någon som lyssnar på dej! therese therese therese... du är som en docka man bara vill krama om söt som socker ! och inte nog med det du är så otroligt snäll oxå! men du har attetyd med! om det händer något så vet du hur du försvarar dej! men om det blir för mkt är det bara att säga till så kommer store starke ebba och skyddar dej! haha.. , men du har en stark personlighet som på samma gång är väldigt kännslig och ömtålig villket jag älskar med dej! ibland är du superman ibland är du som en psykolog stöttar alltid dina vänner!  jag älskar dej och hoppas att vi kommer skapa historia<3 
ALMA- När du flyttade hit i 4an kom du med ett leende!, ditt leende fick mig att le och du spred solljus i hela klassrummet, och jag tänkte att den här tjejen måste jag lära känna! och de hade jag turen att göra oxå! innan vi visste ordet av det gjorde vi saker som ja ? var helt galna tillsammans! vi skapade ett starkt band emällan oss och det blev bara starkare och starkare efter varge dag! på sommaren sovde vi över nästan varenda dag och umgicks nästan hela tiden ! men ibland behövde vi komma bort från varandra lite så att när vi kom tbx hade vi nya saker att berätta igen! vi har gått igenom det mästa med varandra och efter all denna tid så finns får vänskap kvar! jag litar på dej till 110( hur man nu gör procent täcknet ) ! men ibland tvekar jag på att du inte litar på mig för det är typ bara jag som berättar saker hela tiden :( vill att du ska veta iallafall att du kan lita på mig fullt ut tills döden skilljer oss åt! Ibland blir vi ovänner och kan slå och sparka varandra regält ! men vi vet att våran vänskap kan ta alla smällar! du är helt unik det finns INGEN här på gjorden som har din personlighet ! jag kan inte änns förklara den så mäktig e den! så söta snälla underbara du lita på mej!<3 Om vi trodde att sommaren 2011 skulle bli grym så kommer sommaren 2012 bli ännu grymmare ! jag vet att vi kommer skapa världshistoria tsm!<3

Kommentarer

Postat av: Tessan

Publicerad 2012-03-20 14:19:35

Aww Ebba! Våran historia nu under året kommer bli så ballt! Mke kul ska vi göra! Men även längre fram under åren!

Vi kommer ha många diskuskoner och bråk men de jag vet att de alltid kommer att lösa sig!

Du är som en syster för mej, finns så jävla mke bra om dej som jag inte ens kan skriva. De största jag kan skriva till dej nu är att jag älskar dej! Finns alltid där om du behöver prata, eller behöver råd! Jag tänker så mke på mina vänner att jag gömmer mina egna problem, men de jag vet med dej e att du alltid försöker få fram dom så man kan lösa de. Asså de vi har gått igenom på bara några år e helt magiskt! Många skratt o tårar har vart och de kommer säker fler!



Alma: De finns så mke bra med dej oxå. Och specielt mke av de Ebba skrev om dej! Mellan oss har de vart mke bråk men de har alltid löst sig. De har gått upp o ner mellan oss men nu e de nästan alltid upp! :D våran historia längre fram kommer bli så grym!

Finns alltid för dej om du behöver prata! Ring om de har hänt nått. Ring om du behöver nån o prata med. Ring alltid vad de än är! Som sagt så är jag ett samtal bort :)

Du är oxå som en syster. Jag älskar dej och de ska du veta!



Ebba o Alma ni är verkligen mina bästa vänner!!!<3

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela