ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

inte mått så bra.

Publicerad 2012-03-09 15:11:40 i Allmänt

HEEJ! lessen att jag inte blogga igår men har inte mått sådär jättebra! inte riktigt kunnat äta skolsköterskan påstog att jag hade ett (spöke) i huvet och att jag har haft det ganska jobbigt och svårt nu det sissta så att jag intalar mig själv att jag inte tycker det e ok att äta. Så igår åt jag 1 tugga på en macka åkte till skolan och var hängig kom hem satte mig vit datorn åt 2 salladsbitar tog nån komstig medicin som mamma köpt, drack ett halft glas med nyponsoppa, kolla på once upon a time ovh halva revenge Sen gick jag och la mej vakna och mådde STRÅLANDE :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela