ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Idag/igår

Publicerad 2012-03-29 20:27:06 i Allmänt

Heej, hade inte tid att blogga igår så skriver om de nu... Skolan som vanligt sedan gick jag hem till Alma , vi käkade bollar med kyckling o sen tog vi hennes cykel ner till stranden där vi träffade Wille , vi spela lite fotboll och prata mycke.. :) sen hände de inte så mkt mera den dagen!, Idag: nationella i skolan efter hem te Alm och käka sen tog vi cykeln ner till stranden igen och försökte trixa så gott de gick men njää.. Bollen hamnade i vattnet 2 gånger o Alma som är så bäst o gullig gick i och hämtade dom ! Sen när jag skulle trixa igen så kom Wille Jakob o Eliz ( pinsamt ) sen snacka vi med dom ett tag o spelade ( typ ) fotboll om man nu kan kalla de de.., och jag fick mina kramar :3<3^^ ! Nu ligger jag i min säng och ska snart slänga av mina byxor som har fått massa gräsfläckar tack vare människorna man var med idag! Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela