ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

idag

Publicerad 2012-03-18 22:04:03 i Allmänt

Hellu! i morse va jag väldigt seg men de var för att jag och julle kolla på skräckfilm sent igår! iallafall så åt vi frukost och kollade lite på harry potter, sen så färja theres mitt hår, det syns inte de  var mest för att det var så utslitet och när man färjar håret så får man som en inpackning typ :) så de ser ut exakt som innan! sen åkte jag hem till mamma igen och när jag kom hem där satte jag mig vid datorn och städa lite sen åkte vi upp till alma för att boka spa :D och nu sitter jag vid fb och chattar med några :) imån e det skola..
jag och lucas! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela