ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Hos alm! ( snygga kill..

Publicerad 2012-03-03 22:14:05 i Allmänt

Helluu! berättar lite snabbt om vad som hände igår.. Jag och alma kunde inte komma överens efter skolan om vem vi skulle gå till så jag gick till alma och hon till mej.. hände lite saker på vägen hem till alma som jag inte behöver beätta om här, alltå inget negativt fick en kram så väldigt positivt :D iallafall efter de hände så hade jag gått en bit bort ifrån stigen till almas hus så fick gå tbx och när jag va i mitten på stigen så såg jag henne! haha hon hade följt efter hela tiden. sen käka vi hemma hos henne mådde lite dåligt och så gick vi hem till mej. Mina kusiner moa och leo var där. Så jag och alma tog med Moa till affären och handlade mat och så, När vi kom tbx lagade vi även maten (duktiga ) Sen lekte vi med småbarnen hella kvällen så vi var ganska utslagna och tötta !
IDAG: körde vi hem alma på morran och så åkte jag och mamma o grejsade lite i götebog. När jag kom hem så gick jag och alma up och kollade på myckleby cup, Det var ganska många söta/snygga killar haha! ^^ vi kolla på typ 3 matcher och snacka lite med Lukas o så.. ! Och right now ligger jag med datorn i almas säng och hon med sin mobil o kollar på unga mödrar(trök)..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela