ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

hellu..

Publicerad 2012-03-07 19:17:59 i Allmänt

Heej ! idag i skolan har de mesta vart ganska bra förutom en sak som gjorde mej lite ledsen.. Iallafall efter skolan åkte jag emm o alm hem till bells mamma, var lite pinsamt för jag har typ bråkat med henne o så. Men vi typ låg i hennes säng och snacka o myste lite (haha) . Emms pappa hämta henne runt halv 5 tiden och johan kom o hämta mig o alm runt 5 tiden. När jag kom hem beställde johan pizza till mej o ras men när jag skulle åta så tog jag en tugga och så mådde jag jätte dåligt :( kunde inte käka i skolan häller.  Så nu ligger jag i sängen med datorn och mår fysiskt dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela