ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

happy/sad

Publicerad 2012-03-16 18:35:18 i Allmänt

Hej! vaknade vid 7 tiden och hörde när mamma åkte till jobbet sen gick jag upp och åt frukost som bestog av jordgubbar. Sen satte jag mej vid datorn och kolla på tvn tills klockan var 11:00 då gick jag upp till skolan för att umgås lite med mina tjejjer! när det ringde in skulle dom ha musik i 1 och en halv timma så jag satt utanför och lyssnade på dem medans jag kollade på deras mobilder. När dom hade slutat så gick ja hem o satte mig vid datorn och chatta med en.. sen kom tessan och så kollade vi på " Fucking åmål " kärlek till filmen haha! sedan så läste jag en konversation på hennes fb på hennes mobil som värkligen inte gjorde mej glad!, blev jätte lessen och fällde några tårar :( ville igentligen inte börja gråta för att tessan satt brevid mig.. Sen va hon tvungen att ta bussen hem och jag satte mig vid datan igen och chatta med en.. Sen käka jag och fick veta att min låssas pappas chäf (stav) har gett han en iphone 4s ;( men att jag skulle få hans gamla 4a tills i maj då jag ska få en 4s :D!!!! glaaad tjeejj men endå ledsen på samma gång..!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela