ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

fotboll

Publicerad 2012-03-19 18:57:29 i Allmänt

heej, har glömt av hel och hållet att berätta att jag har slutat i fotbollen! andledningen till att jag sluta var att jag kände mig sämst! alla där var skit duktiga. Sen vågade man inte spela på planen för att man inte kännde dom så bra och då blev de helt plötsligt otroligt pinsamt!, och när man inte vågar spela med dom så e det ju inte kul längre så därför sluta jag! Men jag alma isa och linea har ju pratat med våra gamla tränare om detta så vi kanske ska få dispans till vårat gamla lag och spela med dom igen :) saknar mitt gamla lag för där var allt på " skojj " typ <3 gamla bilder..

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela