ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Första dagen i backen!

Publicerad 2012-03-12 22:45:44 i Allmänt

Hej! Imorse gick vi upp typ halv åtta o käka frukost sen tog vi på oss skidor o sånt och åkte ut i backarna, först åkte jag med lina o Alma men sen åkte jag o Alma upp i gondålen och åkte runt lite tills vi blev trötta och gick hem. då käka vi typ o sen åkte jag Alma rasse Wille jakop och Henke i nåra timmar.. Tills Alma inte ville mer o så gick hon hem men då åkte jag rasse Wille henke i simon helt plötsligt. Då tog vi den svarta backen ner ( stolt ) och sen var de middag. Vi åt korv med mos, efter maten gick några in i mitt o almas rum o så blev de lite flum....!!! Sen barnsla vi oss lite med " skpp " haha! Och så har jag gjort lite saker som ja..... Säger flåt i förhand till en viss person som kanske läser detta! Förlåt..<3. Men nu ska jag lägga mej gonatt!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-1/2884660/images/2012/pic_193673714.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela