ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Branäs here i come!

Publicerad 2012-03-10 22:39:23 i Allmänt

Hejs! :) igår hade jag inte tid att blogga elr jo jag hade all tid i världen men jag ville ha en "stressfri" dag för jag visste hur stressig denna dagen skulle bli. Jag har packat hela dagen och lagat mat! hoppas värkligen att jag inte har glömt något nu! för om cirka 9 och en halv timma så åker jag och min klass till branäs, är gryymt taggad :)!!!!! kommer bli grymt pinsamt om man ramlar bara.. haha! kommer sakna vissa här på orust även om ja bara e borta i typ 10 dagar :( ! så bloggandet kommer nog gå segt där uppe. Hoppas ni mår suberbra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela