ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

2012

Publicerad 2012-03-25 22:00:33 i Allmänt

Heej! Sry att jag inte uppdatera igår men iallafall så köpte jag ett par helt vanliga svarta tygskor ett linne och ett par shorts :) senare kom Alma till mig och sovde här, vi kollade på en serie på datorn i några timmar och bara hade det mys! Imorse fortsatte vi att kolla på serien men sen gick vi ut och solade i det härliga vädret! När Alma skulle hem så fortsatte jag sola ensam på altanen och såklart åker de massa jäkla bilar förbi när man ligger i bh o shorts och stirrar ihjäl sig -.- ! Sedan gick jag in och ducha och gjorde ingenting!


Har inte fått någon som hällst färg! Sen har jag bara kollat på tv och druckit chai latte :) mumma! Nu ligger jag i sofan och kollar på 2012, och längtar tills imån då man får träffa härligt folk! Men hade gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela