ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

2012-03-21

Publicerad 2012-03-21 21:49:23 i Allmänt

Heej! Skolan idag som vanligt.. men ja solen lyste och så är man ju runt fina människor så varför klaga?! på vägen hem mötte jag Aminda ( kusin ) så gick vi tsm en bit :)! Sedan när jag kom hem satte jag mig framför tvn en stund tills jag bytte till datorn, Men helt plötsligt fick jag en kick av att städa rummet så jag gjorde det, har pytte lite kvar då för att jag skulle kolla på glee men det tar jag imån! JUSST nu bloggar jag samtidigt som jag kollar på gamla underbara bilder på minnen som jag aldrig kommer att glömma! och så smsar jag lite.. ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela