ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

^--^

Publicerad 2012-03-05 22:04:08 i Allmänt

Heejs! normal dag i skolan sissta var elvens val och jag har tjej idrott, i min skola separerar vi tjejerna och killarna på elevens validrott för att tjejerna typ inte vågar o grejer när killarna e med. Iallafall så gjorde vi något som heter "boddyattac" (stav) och både killarna och tjejerna skulle vara med på de-.- jag tyckte det var skit pinsamt för de var massa konstiga grejor man skulle göra! Och så blev man ju helt utslagen av de, orkade knappt stå upp när det var klart. Sen ducha jag och lämnade en grej till bells, kramade eliz men efter jag hade gjort de så krama tess o alm mej så fick gå tbx o krama eliz ! Jag är nemligen lite knasig när det gäller sånt.. vill ha kvar eliz kjam längst^^. ah när jag kom hem höll jag nästan på att kissa på mig så fick skynda mig att låsa upp dorn o SLÄNGA ner allt på golvet. Sedan satte jag mig vid datorn och chatta lite med (".........") som var samma visa som vanligt-.- men nu orkar jag inte med dedär längre.. Efter det ducha jag och satte mig framför tvn, NU har jag messat lite med eliz och ligger och funderar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela