ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Vita sandar

Publicerad 2012-06-24 01:33:11 i Allmänt

Helluu ! i torsdags så åkte familjen + alma ivåg på camping. När vi kom fram och skulle sätta upp förtälltet så upptäckte vi att Timmy var där , deras husvagn låg kanske 5 meter från våran (: . det negativa med det hela var att det fanns INGEN mottagning ! usshhh säger jag bara. Jag och alma hitta lite snygga killar oxå ;) haha,, ja det finns inte så mkt o berätta.. idag fick hela familjen åka en bit utanför campingen bara för att sitta och hålla på med telefonerna , töntigt jagvet men min familj MÅSTE ha telefonerna !! de e typ det enda vi gör . Hoppas iallafall att ni har haft en jätte bra midsommar !  
NU ligger jag och alma i husvagnen utanför huset och ska sova här, eller ja alma gar ju redan somnat :( ! godnatt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela