ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

utvecklingssamtal..

Publicerad 2012-06-11 19:11:25 i Allmänt

Tjohejsan ! ganska skön dag i skolan för idrotten sket sig för dom höll på att göra iordning tills på torsdag!  så då fick vi rast i stället (: ! och sedan på eftermiddagen så hade 9orna gjort ngn föreställning om katter så då slapp vi elevens val oxå ! (:
Klockan 15:30 så var det dags för mitt sissta utvecklingssamtal med Jan ! Det gick faktiskt oväntat bra, han sa attt jag var en av hans stjärn elever ;) känner mig duktig ! haha..
Nu sitter jag instängd i mitt rum och fryser ihjäl ! jag känner mig som en isbit! men Nu ska jag läsa igenom gamla sms och hoppas att nån kul smsar villket det aldrig brukar göra men man kan ju alltid hoppas !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela