ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

ULVACUPEN !!

Publicerad 2012-06-19 22:24:15 i Allmänt

Heej ! i Fredags så åkte jag och mitt fotbollslag på en cup ! (: på fredagen så hann vi inte göra så mycket vi kom dit och packade upp o sen var det dags att käka, efter det så fick vi lite freetime. Då köpte jag lite godis och så satt vi flickor och myste o snackade i slutet hände det faktiskt att alla dansa haha! då blev jag alma o bella så svettiga så vi ducha. På vägen tbx så mötte vi några dryga tjejer som snacka skit bakom ryggen på oss. 
PÅ lördag morgon gick vi upp tidigt och åt frukost sedan packade vi för att åka och bada men i mellad det så hade vi teori i 1 timma ! Badet var skojjigt . Klockan 17:30 var det dags för första matchen, det gick inte så bra för alla var trötta och inte så bra uppvärmda så den matchen förlora vi med 1-0 Nästa match vann vi tack vare alma med 1-0 och sissta matchen den dagen blev det oavgjort!  Då hade vi tagit oss till A-slutsspel (: ! 
På den kvällen så duchade vi men jag och bella fick stå utanför och vakta för ett halvt killag försökte få upp dörrarna hela tiden 1 av dom var rätt söt ^^ ! Nästa dag så Vann vi med 1-0 det var en riktig kämpig match!! en tjej knuffa till mig så hårt att jag fög om kull några varv på marken mm.. riktigt osjyssta !! men vi vann iallafall. och sissta matchen förlora vi mot dom som vann hela skiten :( MEN vi tog oss till KVARTSFINAL villket e grymt! :) Hände ganska mycket mer men pallar inte skriva allt ;) !                Imorgon ska jag och alma till Liseberg och kolla på ULRIK MUNTHER!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela