ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

skriver av mig lite..

Publicerad 2012-06-26 02:11:23 i Allmänt

waaah får typ panik attack! hur kan man sakna ngn så otroligt mycket att det gör ont i hjärtat bara av att tänka på det ! saknar min älskling !! <3 
JO jusste min gammelfarmor har fått en stroke och ligger på sjukhuset och är jätte dålig :( även fasst hon bor i tyskland så har hon vart ganska många gånger och hälsat på i sverige, vet att hon är gammal och så för hon var med på hitlers tid. Men älskar henne och vill inte att hon går bort ! Jag har ALDRIG vart med om att NÅGON av mina släktingar som jag träffat har dött ! och vill verkligen inte att hon ska bli den första ! Var mbara tvungen att skriva av mig lite..     btw texten har inget att göra med min gammelfarmor ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela