ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

nationaldag!

Publicerad 2012-06-06 22:54:26 i Allmänt

Heej ! rätt så tråkig dag faktiskt! men hade härligt sällskap med alma :) ! vi målade hennes båt och käka och sedan så har vi legat o degat i hennes säng för att komma på ngt att göra i flera timmar men kom dock aldrig på nått :( . När jag kom hem så satte jag igång direkt med att städa rummet för det såg förjävligt ut. sen på kvällen nu så har jag snackat med tessan en stund, vi började prata om killar och i slutet kom vi in på en helt annan sak xP ! haha. Nu mår jag as dåligt, antar att de e att jag saknar eliz annars har jag ingen annan förklaring till varför jag mår dåligt! Men imån ska min klass gå orust tvärs -.- HELT onördigt tycker jag! men aja är la bara bra imeji att jag inte har tränat så mkt på sissta tiden! Men nu ska jag plocka fram saker tills imån så godnatt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela