ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Mamma

Publicerad 2012-06-09 18:44:29 i Allmänt

heej! idag så sjösatte jag alma och hennes låtsas pappa deras båt i havet :) och sedan så åkte jag hem och dusha och så fick jag och mamma åka akut och leta efter avslutningsklänning . Först hade jag beställt en på nelly men dom hade glömt att skicka  brev till oss att den hade kommit och så hade afären skickat tillbaka den och så kunde man inte beställa om den -.-! men aja tänker aödrig mera beställa ngt där. Jag fick panik för dom hade inte en enda bra klänning i ngn afär ! men jag var tvungen att köpa en.. ässh jag ska inte klaga det finns ju vissa människor som inte hade kunnat köpa ngt överhuvudtaget ! NU har jag precis käkat och sitter och messar lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela