ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Liseberg

Publicerad 2012-06-21 01:52:01 i Allmänt

tjohejsan ! idag klockan 5 typ så hoppa jag och alma på bussen för att åka in till liseberg och kolla på ULRIK MUNTHER ! han börja klockan 20:00 (: han är GRYM ! tycker det är grymt gulligt att små pj grabbar kom och filmade han. Sen så köpte jag och alma helium ballonger.. HAHA gud va kul man lät , tillslut blev mina läppar helt ljusrosa ?! vi åkte hem 21:47 och när vi kom till kolhättan så stog det en polisbil som hade stoppat en bil som hade massa stulna saker i bagage luckan :O !. När jag kom hem så satte jag mig o kolla lite på tv , Nu ska jag kolla på twilight igen.. dom e så bra så man kans e dom FLERA gånger i rad. I morgon så åker familjen + alma till en camping över midsommar ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela