ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

lång natt !

Publicerad 2012-06-29 16:11:46 i Allmänt

I natt så kunde jag inte sova , men som tur var så kunde inte alma det häller :D så vi tävla vem som kunde vara uppe längst, fasst vi fick inte reda på vem som vann :( vi slutade messa vid halv 5 imorse och alma somna nån gång vid 6 tiden och jag har ingen aning om när jag somna för satte på en film då . I villket fall så drömde jag världens konstigaste dröm, jag typ.. nä ;) jag vill nog inte dela med mig av den.. ! Jag vaknade runt 13:00 men låg bara kvar i sängen och tänkte vidare drömmen . Nu ligger jag i sängen och messar med viktor , och har döö tråkigt ! I LOVE SUMMER <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela