ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

kul liv !

Publicerad 2012-06-26 22:00:20 i Allmänt

Har grymt tråkigt + träningsverk på det ! iallafall vädret idag har ju varit grymt! hoppas bara att de blir varmare och varmare nu ! fasst jag tror inte det kommer bli en " riktig " sommar i år . Tror att det kommer regna ganska mycket och när det väl e soligt så kommer det bara vara 20 grader :/ men de ju bara vad jag tror ! Hoppas att det kommer bli 30+ :D så skönt att bara kunna gå runt i bikini/underkläder ( hemma )  på dagarna utan att behöva frysa ! Imorgon är det Onsdag och på min telefon visar det att det ska bli regn och 18 grader, fasst igår stog det att det skulle bli regn och blixt idag men det blev det ju inte så man får ju hoppas på det bästa ! :D ojj vad kul liv jag har som skriver om vädret haha ! fasst jag är ju inte helt normal ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela