ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

aaaaaahhhhh!!

Publicerad 2012-06-29 03:11:08 i Allmänt

ååh blir så trött -.- ! människor som har sett bilder på en på facebook som får tag i enns nummer och efter 1 vecka med sms tror dom att dom känner en ? På fritiden vågar dom inte änns komma fram o säga " hej " . Du har sett 1 bild på mig och tyckte jag var söt så tror du att jag vill ha ett förhållande med dej ? snälla ! Det är få människor som vet vem den riktiga " EBBA " är . jag är helknasig och har mina bra och dåliga sidor.. Dom som inte kan ta mina dåliga sidor accepterar mej inte ! för mina dåliga sidor är ju också en del av mig, Sedan så kan jag ju oxå ha mina bra sidor men "take me as i am or wath my but as i go" ! Sedan så när jag möter nya människor, visar jag inte riktigt mig själv, det är som ett yttre skal som beskyddar mitt riktiga jag.. för om jag låter alla se hur jag verkligen är så skulle folk mycket lättare kunna trycka ner mig ! som på idrotten i skolan , jag spelar hällre dålig och låter folk buuu a åt mig för då vet jag att jag inte gjort mitt bästa så de gör inget, men om dom buu ar när jag gjort mitt allra bästa , då hade jag brutigt ihop.. !  Dom få människorna jag har modet att vara mig själv med är mer än guld värda ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela