ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

tidsfördriv..

Publicerad 2012-07-14 22:44:27 i Allmänt

• Jag är rädd för dom flesta hundar och katter och massa andra djur.. 
• Jag är grymt feg av mig.. 
• Jag är extremt lättflörtad.. 
• Jag spelar dummaren vad jag igentligen är.. 
• Jag tror på spöken.. 
• Jag är godisberoende.. 
• Jag får cp ryck ganska ofta..  
• Jag har gillat samma kille i snart 4a år.. 
• Jag vill ha navelpeircing.. 
• Jag tycker att magrutor är grymt sexigt.. 
• Jag är otroligt kännslig när nogon gör illa mig.. ( det känns i flera dagar -.- ) 
• Jag önskar att jack i Titanic skulle överleva.. 
• Jag tycker BH är obekvämt.. 
• Jag älskar att retas..
• Jag skriver dagbok.. 
• Jag är allmänt störd.. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela