ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

SOOVA !

Publicerad 2012-07-25 00:24:55 i Allmänt

HOLA ! Tessan följer med till SkaraSommarland , Kommer bli så jäkla kul ! Imeji att jag har städat ur hela gaderoben och slängt det flesta i tvätten så har jag haft ganska grymt brottom !! så har hängt ut det flesta runt i huset så att de ska torka tills imorgon! Jag och tessan går upp klockan 6.. för att jag ska raka benen och så.. och packa på morgonen.. kunde ju inte gö det idag för det är fortfarande blött ! Men ah vi ska nog lägga oss nu annars kommer vi inte orka gå upp ! godnatt gullissar <3  
haha lägger upp en ego bild på tessan för omväxlings skull ;) !...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela