ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

OJJJJ !

Publicerad 2012-07-14 18:24:15 i Allmänt

Heej ! ojj jag har inte hunnit blogga på de sissta men i allafall i torsdags då jag åkte med alma och kolla på en hund så köpte dom den :D ! den är jätte söt och ska kanske heta Smilla <3 ! på kvällen den dagen gick jag hem vid halv 9 tiden , När jag kom hem så skypa jag med Tessan, Viktor och Eliz ! 
På Fredag morgon så blev jag väckt av att viktor ringde.. Då gick jag upp och dusha och borsta tänderna och började gå mot tessan, När jag gick förbi eliz infart så följde dom med ! Hos tessan så gjorde vi lite av allt möjligt . Vi hjälpte henne med hennes nya säng, prata, kolla på tv , kolla på film ( Titanic ) och ( a cinderella story ) ! , myste och körde snurra flaskan HAHA ! jaaa.. sedan så sovde alla där ! På morgonen skulle jag iväg tidigt för att plocka jordgubbar -.- ! men vi fick åka hem tidigare för jag har så jäkla ont i magen :( . Nu ska jag upp och fixa en sak !<3 almas hund !

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela