ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Men in black 3

Publicerad 2012-07-04 23:44:43 i Allmänt

heelluu ! idag hände det faktiskt någonting ! (: jag och brorsan tog tåget in till stan för att fika lite och så :) sedan hämta pappa upp oss på vägen hem från jobbet, när vi kom hem satte jag mig i hängmattan i 5 minuter tills pappa helt plötsligt säger kom nu åker vi o ser på bio , så då åkte jag pappa o max in till stan. Imeji att det är Gothia cup o sånt så var det nästan inga parkeringar så vi fick ställa oss en bra bit bort, men fick se massa snygga pöjkar ^^ ! haha. När vi skulle gå till filmstaden så gick vi förbi Ullevi och där spelade Madonna som är ute och turnerar, hon hade nästan 50 bussar med sig :O ! Iallafall filmen var grymt bra och var sjukt rolig! Nu har jag så on i magen att jag har lusst att banka skallen i taket !! men nu ska ja kolla på paradis hotell ! <3 jusste lulio kommer hem imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela