ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Måndag !

Publicerad 2012-07-09 22:37:17 i Allmänt

Hej! igår så skypea jag med Viktor och eliz till 03:40 sen somna jag vid 5 och klockan 6 vakna jag pga att viktor ringde mig -.- ! då somna jag om igen och så vaknade jag nästa gång av att han smsa ! Då gick jag upp och ducha (: , och sedan kollade jag på tv. Senare så gick jag upp till Viktor och Eliz på fotbollsplanen ! Sedan När jag kom hem fick jag en rejäl utskällning av min mamma.. :(! Nu måste jag börja städa rummet och Imorgon får jag gå upp as tidigt och städa klart senare ska jag vara med Tessan, Hampus, Maja och Lukas ! haha jag kommer känna mig grymt singel ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela