ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Maja och Tessan :D

Publicerad 2012-07-07 19:15:57 i Allmänt

HEEJS ! klockan 1 typ så mötte vi Maja vid hemköp, Det var la lite stelt i början för vi hade aldrig träffats innan ! men sen så blev de bra (: , vi badade och PRATA as mkt , fasst mest av allt så skratta vi ! senaare så drog vi till pizzan och käka jag bästelde så a jag 2 pizzor med hawaii och kebabsås HAHA vi höll på att skratta ihjäl oss! Fasst sedan så kom det in några andra till pizzan och då rapa maja så hon skratta tills hon börja grina! Jaa.. sen drog vi till lekplatsen och där sjöng vi och typ klättra ?! och i slutet så var vi lite uppe vid skolan men hennes pappa sulle hämta henne vid 6 . Har iallafall vart en skit kul dag ! har inte haft såhär kul på riktigt länge :D ! Nu så har tessan åkt hem och jag funderar på om jag ska åka till henne men vet inte riktigt om jag orkar ! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela