ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

ingen gothia...

Publicerad 2012-07-15 13:37:31 i Allmänt

... idag :/ för mamma ville inte att vi skulle ta bussen hem efteråt , MEN vi får gå nån annan gång i veckan i stället för då kan hon hämta oss efteråt :D! Idag är det släktträff i stala församlingshem.. kommer massa kusiner ifrån Italien och massa skit.. -.- jag pallar seriöst inte att gå så jag stannar kvar hemma och ska strax dusha, sedan så såg jag att det stog glass på köksbordet :DDD!!! mummaaa för mej ! NU ska jag fan få tag på min mamma och övertala henne att låta mig ta navelpeircing !<3 gammal INSTAGRAM bild ! INSTAGRAM @ebbaah  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela