ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

flååt

Publicerad 2012-07-22 00:33:04 i Allmänt

Hej ! Nu har jag inte bloggat så bra på sisstonde.. men iallafall den dagen som mina kusiner och det skulle komma, då kom även bella somm sovde här tills Idag ! När hon drog så gick jag ut på studsmattan och solade i 30 minuter ( stolt ) och väntade även på att mitt här skulle torka ( hade dushat ) . Men helt plötsligt kommer mina kusiner Moa och Leo som vi ska passa tills imorgon när jag är helt ensam hemma med rasmus ! så jag fick passa dom tills mamma kom tillbaka ! senare på dagen gick vi ner till Linn och åt middag där med våra familjer (: ! det var mysigt . sedan så gick jag till strandendär eliz och david var.. och så va jag en stund med dom.. tills dom skulle hem och göra en sak . Men senare så träffades vi igen och då  va jag med dem tills mamma ringde mig och sa att jag skulle hem, När jag kom hem var klockan cirka 00:15 . Aja nu ska jag kolla på en film <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela