ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Ellös

Publicerad 2012-07-08 20:44:44 i Allmänt

Heej! imorse blev det väldigt stressig då jag försovde mig -.- ! så fick slänga på mig kläder, tryca ner en macka och borsta tänderna sedan så åkte vi ! skulle till ellös för att träffa Maja :D först gick vi runt lite tills vi bestämde oss för att paddla kanot ! :D haha vi var grymma, höll bara på att välta några gånger ! Senare såå gick vi till fotbollsplan och kollade på 99orna när dom spela ! haha i motståndarlaget var det en as snygg kille ;) . Dom förlorade matchen.. När jag och maja skulle gå hem så hängde <lukas oxå med ! vi käka och lite så hemma hos Maja och sen så gick vi ner o bada o prata och lite så ! Men fyyyyy vad jag börja må dåligt ! Dom är så sjuukt söta tillsammans ! vill oxååå ha boooyyfriend ! :(  
BTW har jag bränt mig i ansiktet ! 
IM FOREVER ALONE!! :`(

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela