ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

:D

Publicerad 2012-07-12 15:29:47 i Allmänt

HEEEJJJ ! alma drog  hem nyss så nu kan jag städa (: och ducha och laga mat till mammsii tills när hon kommer hem ! Johan ( min låssas pappa ) har lovat att jag ska få en ny säng om jag sköter rummet, alltså städar innan det blir sådär jätte stökigt ! I vanliga fall brukar mitt rum se ut som andra världskriget efter ungefär 3-5 dagar och sen så är det stäkigt i en evighet innan dom tvingar mig att städa -.- ! men nu ska det bli ändring ! vill verkligen ha en sånn hära säng på ett ungefär :D....                                                                                      
GUUD vad mysigt ! VILL VERKLIGEN HA!! Klockan 6 åker jag med alma för att kolla på en hund dom kanske ska ha (: .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela