ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

Bulle

Publicerad 2012-07-05 23:15:17 i Allmänt

Heej ! idag blev jag väckt av Julle när hon kom stormande in och gapa o hade sig för att väcka mig -.- klockan var typ 12:30 bara ! iallafall senare beslöt vi oss för att cykla in till handlarn för att köpa godis, när vi cykla igenon hennes skola var det sööta/snygga killar som spela fotboll, haha dom glodde som bara den ! När vi kom in i handlarn så ville vi åka in till Centrum och köpa på hemmakväll, på tåget var det oxxåå sööta/snygga killar som var gaisare dessutom ;) ! haha efter vi köpt godis så satte vi oss och snacka o drack hello kitty dricka i ett inglasat rum vid spårvagnarna och gissa vad ;) ? där kom det oxå sööta/snygga killar :D ! lite senare så kom Nessa för hon skulle hem, jo jusste det kom ett tåg som det klev av sööta/snygga killar oxå :D bland annat tobbe en kille i julles klass sööm är som in i bomben söööt !! Alldelles innan vårat tåg kom så såg jag en konstig snubbe med en systemkamera och ja.. kan tog kort på mej ! :O han såg att jag kolla rakt på honnom o sen så försvann han smidigt och snabbt ! ushh. Iallafall nu ligger jag o systeryster och ska sova i husvagnen men vi kollar på massa skräckissar först ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela