ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

bara för jag har trök..

Publicerad 2012-07-16 19:41:11 i Allmänt

9 saker du vill göra innan du dör:

 

1. se Justin bieber live !

2. bada med delfiner . 

3. skaffa mitt drömjobb . 

4. köpa en hund .

5. hitta kärleken ! 

6. skaffa minst 2 barn .

7. göra något totalt crazy och farligt !

8. skaffa ett hus utomlands .

9. lära mig spela minst 3 instrument .

 

8 saker du tänker på ofta:

 

1. Eliz..

2. låttexter

3. Mina fina vänner.

4. gamla minnen..

5. Framtiden.

6. Vad folk tycker om mej.

7. ...........

8. Folk jag saknar.

 

7 saker jag älskar:

 

1. Eliz.. :D

2. mina underbara vänner !

3. godis !

4. hallon <3

5. bruna ögon !

6. magrutor !

7. min familj !

 

6 saker jag hatar:

 

1. att svettas !!!

2. förlora i fotbollen..

3. folk som skryter..

4. Min näsa.

5. när jag inte får som jag vill !

6. att gå upp på morgonen !

 

5 ord som beskriver dej själv:

 

1. KONSTIG

2. KONSTIG

3. KONSTIG


4. KONSTIG

5. KONSTIG

 

 

3 saker du längtar efter:

 

1. skolan..
2. gothia nästa år :D
3. gothia discot iår !

 

 

 

1 sak du gillar att göra:

 

KRAMAS !! :D <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela