ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

bad update..

Publicerad 2012-07-19 22:26:01 i Allmänt

Heej ! ledsen för den dåliga uppdateringen.. men igår så blev jag så sjukt ledsen och ville bara glömma det som hade hänt ! ville bli av med klumpen i magen lixom.. . I villket fall så var klockan kanske 5 över 9 , affären stänger 9 men NEJ ! det var fan inte ok! jag skulle in och köpa glass och hallon till mig alma och bella !!! tillslut fick jag som jag ville trots att dom stängt ( sjuukt snällt ) !  så mnär jag fixat det så gick jag till alma där hon o bella var, Det blev än del tårar och kramar men nu är det löst! Idag så åkte bella ganska tidigt för hon skulle in till std med sin mamma. Jag och alma låg mest kvar i sängen i fleera timmar tills vi blev hungriga och cykla ner till eken och käka en sak som väckte fram gamla minnen.. ! Nu ska jag sätta på en film <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela