ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

ÄLSKA VÄDRET!

Publicerad 2012-07-26 01:09:33 i Allmänt

HEEJ ! förut så gick vi inte till tv rummet, vi mötte upp Wilma o Julia istället o så hängde vi med dom o satte oss vid ett ställe där det fanns fötöljer och soffor.. efter en stund kom det två utlänningar i 22 års åldern och slog sig ner lite smidigt.. Ingen av dom var så värsst bra på svenska språket så vi fick prata engelska.. som snarare blev sVengelska ! men usshh va kul det var!! senare drog vi tillbaks till vårt förtällt o satt där en stund o snacka innan dom skulle göra sig iordning för natten!. Jag och tessan var precis borta och borsta tänderna och nu ligger vi i husvagnen MEN.. jag glömde kissa så nu ligger jag här och är sjukt enormt grymt kissnödig!! och BTW Älskaa vädret underbart <3 min dator e cp så kan inte lägga in bilder från den !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela