ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

träna träna träna!!

Publicerad 2012-02-06 22:26:38 i Allmänt

Heej! imorse gick det jätte bra! Sen när jag kom till skolan hade jag glömt att vi har bytt chema så jag slapp varken matten oller idrotten -.- aja efter skolan hängde alma med mej hem så käka vi billys panpizza sen gick vi till hemköp och panta burkar så vi kunde köpa glass och kolasås ;P Så gick vi hem o käka de sen skypa vi lite med Mathilda o Lukas tillslut bara Lukas :) sen va de dax för mej att åka till träningen så mamma körde hem alma och hämtade upp dom som skulle med. Träningen gick la sådär, ÄT ALDRIG GLASS MED KOLASÅS INNAN TRÄNINGEN EVER!! värsta misstaget, känndes som jag höll på att dö men till sisst gick det bra ! Nu håller jag på med situps är på 50 och ska göra 290 stycken, än så länge.. !
Känner att jag har ett starkt behov av att träna ! vill kunna slippa skämmas över min kropp i sommar!
TRÄNA TRÄNA TRÄNA!!
bjuder på 2 billder på mej o alma för 2 år sen ;P<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela