ebbahansen

If you can dream It, you can be It!

snällt!

Publicerad 2012-02-21 01:57:11 i Allmänt

Heej idag sover jag o alm över hos tessan igen vi har inte gjort så mycket! jag försökte skriva en sak till en person men denna personen visar sin mamma o så diskuterar jag med henne ist.. jätte kul att ha blivt kallad förbannad skitunge mm.. när de inte e en sälv som har gjort fel! jag tycker att om man är i min ålder borde man kunna ta hand om sånna här saker själv och inte dra in sin förelder för att skydda en hela tiden! en dag finns dom inte där längre och hur ska man klara sig då om man inte lärt sig att ta hand om sina egna handlingar?! självklart vill föreldrarna skydda sina "såkallade" små änglar! men de dom inte inser e att deras unge inte kan ha gjort fel-.- ALLA har väl olika åsikter om sånthär men jag tycker det är grymt fel att ge datorn till sin mamma för att smita undan o låta henne ta hand om det hela ! och ärligt talat att en vuxen människa ens beter sig på det viset och kallar andras barn förbannad skitunge och påstå att dom har psykiska fel och skriva de direkt till barnet! jag känner mig kränkt och nedtryckt! självklart skrev jag tillbaka men jag försvara mej själv som jag tyckte va på ett bra sätt och tog hand om mina hanlingar själv som jag har blivigt uppfostrad till att göra!
sweet dreams<3

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ebba Hansen

Hej!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela